ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Ο ΙΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Φ 1,618

 


 

..."ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Φ ΦΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ 

ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΦΩΣ. 

ΤΟ Φ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ

99 ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΡΗΤΟΥ ΕΝ ΩΣ ΦΩΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.

ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Φ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ 

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ 

ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ, ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. 

ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ 1,618 ΚΑΙ ΤΟ

ΣΥΜΒΟΛΟ Φ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΗΝ 

ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.


Ο ΙΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Φ 1,618


ΤΟ 1 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ, 

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΚΑΙ ΙΕΡΗ.


ΤΟ 6 ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΚΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ

ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ 

ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. 

ΑΥΤΑ ΤΑ 6 ΣΥΜΒΟΛΑ ΔΕΝ

ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ Φ ΟΠΩΣ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ: 

ΤΟ Α ΤΟ Ω ΤΟ Ο ΤΟ Θ ΤΟ Ξ ΚΑΙ το Μ. 

ΑΥΤΑ ΤΑ 6 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ

ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟ 1, ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΩΣ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΩΣ 

ΤΟ ΑΡΡΗΤΟ ΕΝ ΟΛΟΝ ΦΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΕΩΜΕΤΡΟΥΜΕ 

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Φ, ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ 18 ΤΕΡΑΣΤΙΑ 

ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ

ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ 

(ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ 

ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. 

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ

ΣΥΜΒΟΛΑ, ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ

ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΩΣ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ 

ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ. 

ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ, 

Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ)



ΕΤΣΙ ΣΤΟ Φ, ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΤΙΝΗ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ

ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ 18 ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ 

ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ ΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ 

ΤΟΥ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΟΣΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.


ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:


ΤΟ Λ, ΤΟ Β, ΤΟ Δ, ΤΟ Ζ, ΤΟ Ν, ΤΟ Ρ, ΤΟ Ε, ΤΟ Κ, ΤΟ Ι, 

ΤΟ Π, ΤΟ Χ, ΤΟ Υ, ΤΟ Γ, ΤΟ F, ΤΟ Ψ, ΤΟ Τ, ΤΟ Η ΚΑΙ ΤΟ Σ .

ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 18 ΙΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ 

ΣΤΟ Φ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΑΡΙΣΘΜΟΣ 

Φ 1,618

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ AΛΦΑ ΩΜΕΓΑ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ 

ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ 

ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ

ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ 

ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΜΑΣ 

ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.


Ο ΓΕΩΜΕΤΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Φ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:









ΑΚΟΜΗ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΕΡΙΚΗ 

ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ Η 

ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ 

Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ. ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ 

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ

ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΠΟΥ 

ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΠΡΟΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ 

ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.

ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΑΣ, 


Η ΑΞΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΤΟ 

ΕΠΕΒΑΛΑΝ.

ΕΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ - ΣΥΜΒΟΛΟ ΔΕΝ

ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ.. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ 

ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. 

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΦΕΡΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΦΟΡΕΣ. ΠΟΤΕ 

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΜΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. Η ΣΩΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ 

ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ.

ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ: ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ

9ΨΗΦΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ ΓΙΑ 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΑΤΑΣ 8 ΣΩΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ‘Η 

ΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ 

ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ? 

ΠΟΤΕ. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ

ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ, ΟΙ

ΚΩΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ.

ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ 

ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ

ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ 

ΔΥΝΑΜΕΩΝ

ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, 

ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ

ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ, ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΥ, ΣΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ

ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ." ...


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ  Κ. ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ


ΠΗΓΗ


ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ Φ 

ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ ...

Αν ποτέ, έτσι όπως κάνετε μια δροσιστική βουτιά στο βυθό της θάλασσας, ανακαλύψετε κάποιο από τα καμπυλωτά όστρακα, μπείτε στο κόπο να το βγάλετε στην επιφάνεια. Όχι μόνο επειδή είναι ένα ωραίο διακοσμητικό για το σπίτι, αλλά επειδή αξίζει να παρατηρήσει κανείς τις τέλειες αναλογίες που παρουσιάζουν οι καμπύλες του. Δεν είναι όμως το μοναδικό αντικείμενο πάνω στο οποίο μπορεί κάποιος να ανακαλύψει τη τελειότητα της φύσης. Ακριβώς οι ίδιες αναλογίες βρίσκονται τόσο στις ίνες ενός φύλλου οποιοδήποτε δέντρου, όσο και στο ανθρώπινο σώμα.


Οι αρμονία αυτή που βρίσκεται σε υπερβολικά πολλά στοιχεία της φύσης δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τους ιδιαίτερα παρατηρητικούς αρχαίους Έλληνες μαθηματικούς. Αναζητώντας τον τύπο που δίνει αυτή τη τέλεια αναλογία, ο Πυθαγόρας και ο Ευκλείδης αφιέρωσαν αρκετό χρόνο από τις ζωές τους και εν τέλει κατάφεραν να βρουν ένα μαγικό αριθμό. Ο Πυθαγόρας είναι θεωρητικά ο πρώτος που ανακάλυψε το «χρυσό» αριθμό Φ, όμως η πρώτη γραπτή απόδειξη ύπαρξης του βρίσκεται σε ένα εκ των δεκατριών βιβλίων των «Στοιχείων» του Ευκλείδη.

Οι δύο μαθηματικοί, κατάφεραν με αυτή τους την ανακάλυψη να επηρεάσουν ολόκληρο το κόσμο της τέχνης, δίνοντας στους καλλιτέχνες όλων των ειδών την ευκαιρία να τελειοποιήσουν τις αναλογίες των έργων τους. Αυτό διότι ο αριθμός Φ, γνωστός και ως Χρυσή Τομή, είναι αυτός που συνδέει με εξαιρετική ακρίβεια την αρμονία των μαθηματικών με αυτή της φύσης, αλλά και της τέχνης.


Προσπαθώντας να βρουν τον ιδανικό τρόπο διαίρεσης ενός ευθύγραμμου τμήματος, οι δύο γνωστοί μαθηματικοί είχαν την ιδέα να χωρίσουν το συνολικό μήκος του στα δύο, με έναν μοναδικό τρόπο. Έκοψαν λοιπόν μια ευθεία στα δύο, προσέχοντας η αναλογία του μικρού κομματιού προς το μεγάλο να είναι ίση με αυτή που έχει το μεγάλο τμήμα προς το συνολικό μήκος. Αυτό οδήγησε στην ανακάλυψη που έχει επηρεάσει όσο καμία άλλη τον κόσμο της τέχνης. Ο αριθμός Φ είναι ακριβός αυτός ο λόγος των ευθυγράμμων τμημάτων.

Για να καταλάβουμε τη χρησιμότητα αυτού του αριθμού δεν χρειάζεται τίποτα άλλο από το ίδιο μας το σώμα. Αν παρατηρήσουμε τα δάχτυλά του χεριού μας, θα δούμε ότι χωρίζονται σε τρία τμήματα. Το κάθε ένα είναι κατά 1,618 φορές πιο «κοντό» από το προηγούμενο. Αν επίσης συγκρίνουμε το μήκος του μπράτσου με αυτό του πήχη, θα καταλήξουμε στον ίδιο ακριβώς αριθμό. Στην περίπτωση δε που μεταφερθούμε στο κεφάλι του ανθρώπινου σώματος, τότε σχεδόν όλα τα μέλη του κρύβουν μέσα τους το περίεργο 1,618. Αυτός ο αριθμός, δεν είναι άλλος από τη Χρυσή Τομή.

Για την ακρίβεια, ο αριθμός Φ δεν έχει μόνο τρεις αριθμούς μετά την υποδιαστολή. Είναι ένας άρρητος αριθμός, δηλαδή ένας αριθμός που δεν μπορεί να προκύψει από το γινόμενο δύο άλλων, ο οποίος έχει άπειρα δεκαδικά στοιχεία. Με λίγα λόγια, ο αριθμός δεν είναι υπολογίσιμος, είναι όμως προσεγγίσιμος.



Έτσι, αν κάποιος γλύπτης ήθελε να δημιουργήσει ένα μαρμάρινο ανθρώπινο με τέλειες αναλογίες δεν είχε παρά να συμβουλευτεί τις ιδιότητες της Χρυσής Τομής.

Το γράμμα «Φ» είναι αυτό που συμβολίζει τη Χρυσή Τομή, επειδή υπάρχει ο μύθος ότι ο Φειδίας ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε την αρμονία του πάνω στο Παρθενώνα. Η αλήθεια είναι πως αν δει κάποιος το αρχαίο μνημείο, θα παρατηρήσει πάνω του αρκετές «χρυσές» αναλογίες.

                                                      



Από τη στιγμή που η Χρυσή Τομή έγινε γνωστή και μετά, οι περισσότεροι καλλιτέχνες άρχισαν να τη χρησιμοποιούν για να δίνουν την αίσθηση του «τέλειου» στα έργα τους. Εφαρμογές του «μαγικού» αριθμού μπορούν να βρεθούν στην αρχιτεκτονική, την γλυπτική, τη ζωγραφική αλλά ακόμα και τη μουσική.

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα χρήσης της να είναι τα ανθρώπινα σώματα που ζωγράφιζε ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, εφαρμοσμένα πάνω σε τέλεια πεντάγωνα. Αντίστοιχα, ο Μότσαρτ διαίρεσε μεγάλο αριθμό από τις σονάτες του σε δύο μέρη, με χρονική αναλογία ίση με τον αριθμό Φ. Οι εφαρμογές της ανακάλυψης των δύο μαθηματικών στη τέχνη είναι εξαιρετικά πολλές και μπορούν να βρεθούν σε κάποια από τα γνωστότερα κτίρια, τους πιο φημισμένους πίνακες ή τα πιο εντυπωσιακά αγάλματα.

ΠΗΓΗ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια